דימנסיה
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי בת 82 לאחר ניתוח בעקבות שבר עצם ירך לאחר הניתוח החלה לראות דמויות בחדר בבית החולים וכל ההתנהגות שלה היתה מוזרה. לאחר שעברה לשיקום ולקראת שחרוררה הבנתי מהרופאה שלה לאחר בדיקה קוגנטיבית שלאימי יש סוג של דימנסיה ההתנהגות שלה מוזרה לעיתים היא מתנהגת אל המטפלת שלה באופן מבזה ולא נעים וגם לנשים המאושפזות איתה.כאשר אני ביתה מנסה לברר למה התנהגה כך היא מכחישה ואומרת שכולם שקרנים. אנא מה עושים
שלום פרידה, אודה לך על השלמת הפרטים: מתי היה הניתוח? איך היה מצבה לפני הניתוח? בברכת בריאות טובה, ד"ר אלי ורטמן, מנהל מרפאת "מרחב" קרליבך 13, תל אביב,03-5613737