הסמינריון השני

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

29/11/2010 | 19:25 | מאת: פרופ' צ'סטר

שלום שוב ידידי, בהרצאתי הקודמת הגדרתי את מושג "הלב המטפיזי" לשאלת החוברים פה יחד. ראינו כיצד מטא- מוחשיות הינה למעשה לב ליבה של המוחשיות שניתן אף למצוא לה תימוכין בתוך ליבת החומר או במילים פשוטות: מה שנדמה כאנטי חומר הוא למעשה החומר כשלעצמו. אנו לא נעסוק פה במטא פיסיקה או בשמה העממי יותר- 'מאגיה שחורה'- משום שהסוגיה תרחיק אותנו מהנושא המרכזי שלשמו התכנסנו. ומהו אותו נושא מרכזי שלשמו התכנסנו? התשובה הרי ברורה ולכן אין צורך שאבחוש בעיסה הדחוסה הזו שוב ושוב אלא אשמור את האופציה לשפים בעלי שם שאף שמם של חלקם הוזכר כאן. זה מאפשר לי גם מרחב של שיחה שלא ממדר את ההפלגות לחופים מוגבלים ומצד שני- מאפשר לי לא לקחת אחריות על מילותי ולהיות מואשם בגלישה לאסוציאציות פרטיות, בחוסר ממוקדות מטרה, חוסר אורינטציה ודמנציה בשלבים סופניים. אם כך נראה שאכן קיבלתי אשרה לתעתע בשומע עד לא ידע בהסתמך על מושגים אידוסינקרטים בלתי נגישים לשומע הממוצע. ברור שבאקט זה מושג תיקון על ימי ביה"ס האימתנים בהם דבריו של מיטב מחנכי נשמעו כהדים קלושים חסרי פשר וגרמו לי לחוש כאידיוט במקום הדיוט וזעם האלים על העדר סינכרוניזציה בין שלב הגשת הידע לקליטתו באחת האונות חסרות האונים. ברור שבכך יש מין הנקמה הקטנה המתוקה. ובכן לעניננו הקודם. תרשו לי בבקשה להמשיך ולפתח את מושג ה'לב המטפיזי' לאור ההבנות החדשות שנרכשו בהמהלך הדיון המאלף אתכם קהל שומעי ולאחל לכולכם מציאתו בזמנכם החופשי ואחיזה בו כדי שחלילה לא יפול שוב בצניחה חופשית לתהום הנשיה. תודה על שיתוף הפעולה ועל עושר הרעיונות אשר היוו השראה חסרת תקדים שתכנס בקרוב לספרי החדש ותרשו לי בבקשה לפרוש ברגע השיא. שלכם מכל הלב המטפיזי, פ.צ'

29/11/2010 | 19:35 | מאת: ד"ר מוות

אני כמת ! אהבל'ה שבשמיים, הצילו ! הצילוני ! עזרה הדדית ! תמיכה ? משהו ?מישהו ? קאקות ! אני לבד עם הצל . הסילו ! קפיצה קטנה לבית המרקחת , זה מחייב קוקטייל פסיכיאטרי משובח , סידורים אחרונים בקבר ואני בא . יש למה לחכות . לבבות ...יאמי.

29/11/2010 | 19:54 | מאת: פרופ' צ'סטר

לפגוש עמיתים עלומים למקצוע. מדבריך נשמע שאתה שבע רצון מאורח חייך ומעוניין להרחיב את הטריטוריה הרגשית שלך בעסקי נדל"ן סמוך לאדמה. אך עלי להזהירך מראש- מחירי גומחות האדמה בתקופה זו נוסקים מעלה- כך אמר לי פרופ' עמית לכלכלה. זו איננה תקופה תקופה טובה דיה להימור שכזה. הייתי מציע שתחכה עם הרכישה זמן מה השווה למכפלת סכום חייך בשלוש. זאת ועוד האם תהליך ההסמכה שלך לפרופסור מתעכב משום מה? אשמח אם תשתף אותי ואת עמיתי בנושא המחקר שלך ואולי מעל מרקע וירטואלי זה תוכל לתת לנו תקציר שלו? שלך בידידות פרופ' צ'סטר (בדימוס)