אני מזמין אתכם לדו קרב

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

22/11/2009 | 16:02 | מאת: שלומי

נכון שפעם אנשים היו מטומטמים ? אחד העליב את השני. אומר לו ההוא, אני מזמין אותך לדו קרב. ולשני לא היתה ברירה, והיה צריך ללחום בו לחיים ולמות. וזה לא היה נקרא רצח לאור היום. למה לא ? פשוט מטומטמים ! אתם יכולים להסביר לי את זה ? ועוד היו עושים את זה הג'נטלמנים ! איפקא עלק בקע ז'נטלמנים. רוצחים, זה מה שהם היו. ולפני כמה זמן הענין הזה התבטל ? נדמה לי שזה עוד היה קיים בכמה מקומוץ עד לפני 100 שנה. מדהים. ולא רק זה, תחשבו את האינפנטיליות שבדבר, הרי מה זה מראה אם אחד מנצח בדו קרב? שהוא סייף מיומן יותר. זה הכל. אז מה הקשר בין הסכסוך שפרץ ביניהם ולבין החרב ? בגלל שהצלחת לדקור אותו קודם זה אומר שאתה צודק ? ולמה לפתע פתאום נזכרתי בדו קרב ? לא יודע. נזכרתי. זכותי. אנחנו כאן במדינה דמוקרטית ואני אעלה כל נושא שבא לי. ומי שינסה לעצור אותי, אני מזמין אותו לדו קרב !!!! חחחחחחחחחחחחחחחחחח הזוי הזוי אין מה להגיד. תגידו כמה קלוריות יש במנת פאלאפל ?

22/11/2009 | 18:39 | מאת: שמחוש...

אני רצה לקחת זריקת טטנוס כי הרומח שלך שלומי חלוד ומזמינה אותך לקרב ראש בראש. בעיניים עצומותו יד אחת קשורה אני מנצחת אותך וזוכה בתואר אבירת הקוליסאום התמיכתי.

23/11/2009 | 12:30 | מאת: שלומי

הרומח של מי חלוד ???????? חחחחחחחחחחחחחח הרומח שלי תותח ! תראי לי הרומח שלך ואז נדבר ! את שייכת למסדר העגול או המשולש ? אני של המתומן שמחוש, דו קרב זה לא עם רומח בכלל.

23/11/2009 | 10:57 | מאת: צל

אתה חושב שצריך להיות קשר בין מהות הסכסוך לסוג הנשק ? היו מטומטמים פעם, עובדה לכך זה המטומטמים של היום :) טמטום בזמן ובתקופה . היום אנחנו רואים בדו קרב טמטום כוחני מלא גאווה ,חסר הגיון , בערכים של אז זה היה חלק מהשיטה ליישב סכסוכים ..."פעם היה כבוד אחר " נשמע לך מוכר ? הרישיון להרוג ניתן בהסכמה של שני ג'נטלמנים וזה היה מספיק . זה נעשה בהסכמה .יכול להיות שהם היו יותר נאורים מאיתנו ? חחח היו ג'נטלמנים מיומנים ומלומדים, האחרון שהחזיק בחרב הוכרז כבעל כישורים טובים יותר להשתקת דעתו של האחר , ולקבל את הכבוד . די דומה למה שקורה היום , למה פעם , גם היום אנחנו פותרים סכסוכים בדרך הכוח ובלי שום קשר לסכסוך עצמו ,הצורה קצת שונה הרבה יותר מפותחת ומסודרת . "אם הצלחת לדקור קודם סימן שאתה צודק ? בוודאי . במיוחד אם קבענו לעצמנו שזה הצדק שלנו וזה מקובל על כולם. צדק הוא "צדק" .מראש הם לא הצליחו להסכים ולהחליט מי" צודק" בניהם . ישנה מדינה שיכולה לקום לצעוק שארהב היא מדינה ברברית לא מוסרית ולא צודקת ? החזק תמיד צודק . למה דווקא חרב ? מסכים איתך חרב זה באמת מצחיק ..:)

23/11/2009 | 13:07 | מאת: שלומי

פעם היו גם הפרטים מטומטמים. כיום זה ברמה של מדינות. אבל בגדול, אתה צודק. מה שהיה הוא שיהיה. הטימטום חוגג והחזק מנצח והכל כח וכסף וכבוד. בני האנוש הורסים את העולם והורסים את עצמם. נראה לך שהקדוש ברוך הוא מבסוט מהיצירה המפוארת שיצר ששמה אדם ?