מה יהיה ?

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

09/09/2009 | 12:49 | מאת: שלומי

אם אנשים מסוגלים לרצוח מישהו בגלל 380 ש"ח אז העולם משוגע לגמרי אם יצור מסוגל לאנוס אשה בת 84 אומללה, אם צעירים רוצחים למוות בן אדם שיושב על ספסל עם אשתו וביתו, סתם ככה, אם סבא או אבא שם ילדה במזוודה וזורק לירקון אם אבא גולדרינג ימח שמו וזכרו חונק את הבת שלו בת 3 אם מטורף מגעיל מניאק נכנס למועדון ויורה בבני נוער צעירים מסכנים סתם כך, שומו שמים מ ז ע ז ע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! פשוט בא לך לברוח מכאן למקום רחוק רחוק רחוק גועל נפש ויש לנו שופטים מטוטמטמים אחד אחד במקום שיתנו עונשים באבו אבוה לפושעים הבני שרמוטות האלה, מביאים עורכי דין חלקלקים ומוציאים אותם בערבות. מדינת סדום ועמורה ! אני מיואש מהמדינה הזו. רוצה לברוח לאיזה אי קטן ובודד מי בא איתי ? אולי נקים קומונה משלנו במקום נידח צל יעשה לנו על האש בערבים שמחוש תנגן בגיטרה מור תרקוד לנו ריקודי בטן מיכל תשיר איריס תספר לנו סיפורים נוגים שנוגעים ללב, אני אכבה את האש אחרי זה כיבוי צופים נעשה חיים משוגעים בלי רדיו בלי טלויזיה בלי מלחמות בלי מס הכנסה בלי כלום ! פשוט לחיות בשלום ובשלווה איך זה ? מצטרפים ?

09/09/2009 | 13:32 | מאת: צל

המצב באמת על הגבות , בעיקר בגלל שאין לך אפשרות אמיתית לברוח . אין , ענישה לא תעזור כאן זה תמיד היה ויהיה . לחיות בשלום ובשלווה מאז ומתמיד היה חלומה של כל דוגמנית מסלול . אני מוכן לברוח לאי בודד מוקף בעשרות דוגמניות . שלומי אתה מוזמן - יש מספיק בשר לכולם :)

09/09/2009 | 16:47 | מאת: אשת מנהל כספי הרשות

יש מספיק בשר לכולם !

09/09/2009 | 14:25 | מאת: איריס

.הבטחתי למשפחתי, לא לישון יותר באוהלים בשקי שינה(רק בבתי מלון,צימרים וכו') ולא להתרחץ במים שמזכירים את הירקון...אז צריך אי עם מים מתוקים צלולים ונקיים וקרשים לבנות חדר... וחוץ מזה, בחיים הרגילים (שמחוץ לפורום הזה)אני אוהבת לעשות צחוקים עם ידידיי ...תמיד רצה לתפוס את המבצעים הכי מגניבים בסופרים. עכשיו אני בקטע של מתכונים חדשים, בישולים חדשים...ומציאת עבודה אפילו בבית חולים ,רחמנא ליצלן, מצאתי לי ולחבר שלי פינה פרטית,שקטה, לבילוי... (לא איפה שיש כוס מלאה זנבות סיגריות) לא ממש בקטע של סיפורים נוגים,למרות שהם קיימים. אז,אתה בקטע של כיבוי אש צופי,בטח כל הגברים אוהבים את זה.