מי לא אוהב את צל

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

05/08/2009 | 21:24 | מאת: שמחוש...

מדי פעם מופיעה תגובה מטומטמת של גולש/ת (בדרך כלל אחרי הצהרים) שמכנה את עצמה בכל מיני כינויים הזויים כמו חח או קקי ומנסים לקנטר את צל שלנו, להאמין שיש מישהו או מישהי שמסוגל להתמודד בשנינות של צל בכתיבתו הנשגבת במיני הודעה של "חחח " פפפ" הלו את הזקוקה לתמיכה הדדית ,נא חשפי את עצמך ,אף אחד כאן לא נושך. אני השיניים התותבות שלי בכוס. אני יודעת שגם חוש ההומור הרדוד שלי הוא גם רדוד בעינייך. אז בבקשה או בפקודה תצטרפי אלינו לאורגייה המתנהלת פה בעיקר בבוקר ,ניתן את הפוזישיין שאת אוהבת. חושך או אור קדימה או אחורה נסוג או מתקדם כל מה שתבקשי . תודה. ממתינה לתגובה מזלזלת בי צנח לו זלזל.

06/08/2009 | 08:09 | מאת: שלומי

לפעמים זה עובד הפוך. יש חיבה בתת מודע, ובכדי לקבל צומי וקשר עם הדמות, מציקים לו. מי יודע. ואולי צל מושחז הלשון שלנו, רוצה אך ורק להתבדח, ומישהו לוקח את זה לא נכון ונפגע. זה קרה לי כמה פעמים שכתבתי משהו תמים, ומישהו חשב שאני מנסה ללעוג לו. לדעתי, לא צריך לעשות מזה ענין כולה מקשקשים חופשי כאן בפורום. תוך יומיים זה נעלם בדפים אחוריים והכל חלף עבר. פשוט להתעלם ולצחוק.

06/08/2009 | 08:37 | מאת: צל

מכירה את השיר ? לא נרדם... למה אני שואל לינק . http://www.youtube.com/watch?v=K84tCCGNV6Y שלומי צודק זה מתוך חיבה , מישהו מנסה להחמיא לי תחשבי .. לחפור זאת מחמאה ! לא פעם אני שומע סביבי אנשים צועקים אומרים מדברים אוהו אתה חופר אח צ'לי אחותי את חופרת אפילו יש סטיקר - חבר אתה חופר שמתי לב למכנה משותף לכל הטוענים לחפירות.. המכנה ה"בובלילי" . זה תמיד יוצא מפרחות עם תאי מוח בודדים, וערסים נטולי צוואר . מה זה אומר ? לא יודע. אולי זו טעות אופטית . ואם כבר מציקים לי זה מגיע לי מלאו כיסי בחטאים :) איך שלא נסתכל "המציק הסדרתי" קורא בקפידה כל הודעה ממש בולע\ת כל מילה אשכרה משמינה מהודעה להודעה אחרת איך יכלה לדעת על מקצועי המכובד - קבלן חפירות . מהו הפורום אם לא מגרש ליצירת קרקע פורייה לחפירות קדחתניות . ?! תגידי מה שתגידי אני על טרקטור היה מצחיק ושנון . יאללה אני בדרכי להר הבית החפירות שם בעיצומן .