לצל

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

26/07/2009 | 20:19 | מאת: אביטל

צל, שתדע לך שמאו נעלבתי ממך כי ענית לי מקודם שהבחור מסתכל עלי כי אני אולי נראית כמו צורת חים מוזרה. אז זהו שלא! אני לא רוצה להחמיא לעצמי וזה גם לא ראוי בעיני- אך אני רחוקה מלהיות צורת חיים מוזרה. נעלבתי כי באמת רע לי עם כל המצב הכואב הזה, הלב שלי נשבר, ובמקום לכתוב לי משהו חכם, כזה שיעודד אותי, יחזק אותי (מה שציפיתי שתעשה) אז אתה מעליב אותי עוד יותר. למה? לא יפה.

27/07/2009 | 09:23 | מאת: צל

מי יודע מדוע ולמה לובשת הלמה פיג'מה ?! את יודעת שאני לא נבהל כשמישהו נעלב בצדק - נכון ? אני אגיד לך מה את מכה בנו בשגעון הלמה ולמה ולמה אין כאן מומחים להכות אותם בעניין הלמתי הזה . גיל הלמה הוא בים 3 ל 4 ואת בכלל 25 . ולמה הוא ולמה זה ולמה זהו זה ... מאיפה אנחנו יכולים לדעת למה הוא מסתכל עלייך ? אם אני צריך לנחש אז כתבתי לך מה אני חושב .. כל ההתעסקות המיותרת בזה לא מוסיף משקל לאישיות שלך . הבנת למה ?

27/07/2009 | 10:19 | מאת: אביטל

צל היקר. הפגנת חוסר הרגישות שלך משוועת וזועקת "הצילו"!!! אני מרחמת עליך על שאתה כזה. אתה יודע להתנסח יפה אך זה לא הופך אותך למומחה- ואתה יודע מה? אולי טעיתי בכלל שבחרתי לפנות אלייך ולבקש ממך עזרה. נכון- אתה בן 38 ואני רק בת 25 ולכן חשבתי שמפאת גילך (ובטח עברת מע' יחסים אחת או שתיים בחייך) חשבתי כי אוכל להיוועץ בך ולקבל קצת טיפ על החיים בכלל ועל זוגיות בפרט. אז כנראה שאין עם מי לדבר. אם אתה בוחר להסתגנן בצורה כזו, אז מצטערת- זה לא בשבילי. אנחנו כנראה לא מדברים באותה שפה. אני בן אדם שמתחשב ברגשות של אחרים ובחיים לא הייתי מעיזה לענות בצורה שענית לי לאיש/ה שהיו שואלים בדעתי. אז נסכם את העיניין בכך שאני מודה לך על שהצחקת אותי ועל שבכלל התייחסת לשאלותי. אך לרדת עלי בלומר: "למה ולמה ולמה"- חוסר רגישות טוטאלית שגובל באינפנטיאליות שלא תואמת את גילך. אני מקווה כי אינך מתנהג כך גם לאישתך. בעצם איני בטוחה, אחרת מה אתה עושה בפורום הזה? למרות כעסי עלייך- אני עדיין מאחלת לך כל טוב וחיים מאושרים ושמחים והמון המון בריאות- כי זה הרי הכי חשוב. תמשיך להצחיק ולשעשע את חברייך בפורום. אך ממני לא תשמע עוד בקשה לעזרה. אביטל.