לצל...איזה יום היה היום....

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

22/07/2009 | 22:12 | מאת: אירוס

טיול מדהים לצפון, מאתר לאתר,נוף פסטוראלי, כ"כ שקשה להאמין שכל כך הרבה אירועים, כמו שכל העולם יודע בכלל קרו שם...סליחה שאני כותבת כאילו הדף עבר צנזורה או משהו...רק חבל שמחוץ למזגן היה 40 מעלות...ואגב, קניתי אוהל ע-נ-ק-י היום(לפחות, ככה זה נראה על האריזה...אדווח מהשטח, עוד לא פתחתי את האוהל,שומרת אותו לקמפינג הבא שלי,אם ירצה השם, ישתבח שמו יום יום..! לא שיש לי עודף כסף, כפי שאתה כבר יודע אבל, זה זול יותר ומעניין יותר מבית מלון...לפחות עד שאהיה זקנה.או עד שיהיה לי כסף מה שיבוא קודם. וקרו עוד כמה דברים מיוחדים היום אבל אני מתה לישון אז נשאיר את זה ליום אחר...לילה טוב

23/07/2009 | 09:32 | מאת: צל

אני מאחל לך צרור ברכות ואיחולים להולדת האוהל החדש , שתזכי לרוות נוחות ונחת ממנו מעומק הדליבא. את עושה חיים בעבודה את. עכשיו אני מבין למה אין לך עודף כסף אבל בנינו מי צריך כסף .. לא קראת את הספר החדש של שרי אריסון ? לא בסדר !! אני אחסוך לך את עלות הספרון אתמצת לך את המתכון של שרי לכדי שלוש מילים לא צריך כסף ! וב4 מילים ? לא צריך בכלל כסף ! ב5 ? לא צריך בכלל בכלל כסף ! מעניין כמה מיליארדים צריך הבנאדם עד שזה יכנס לו לראש . אני משרי אריסון ציפיתי ל"טיפ " קצת יותר גדול . כסף אלק. דווקא את הדברים המיוחדים לא סיפרת ... לא נורא . ....טוב . תחליטי לבד אם הנקודות זה בוקר טוב או לילה טוב :)

24/07/2009 | 18:14 | מאת: אירוס

יש אנשים בעולם הזה שהם כל כך עשירים,שאין להם זכות לקבוע כזו קביעה. אבל , אני לא חייבת להסכים איתה, שתלך היא 1.6קילומטרים במוקסינים שלי, ואז היא כבר תדבר אחרת! היא יודעת מה זה סבל מעוני?