בשבת מתחוללים פה ניסים.

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

28/06/2009 | 09:37 | מאת: שמחוש...

מה קורה פה בשבת ? למה מתחוללים פה ניסים ? הודעות כמו (: ,ללל ,אני, מה זה ? מותר לכתוב בכל הודעה 22 תווים אז למה לא לנצל יש מבצע בשבת 1+ 1 הדכאון של יום שבת השתלט פה על כולם. או עצב ביסטרי על מותו של הפדופיל עם המסכה על הפנים ניסים היכן ניסים שצריכים אותו.

28/06/2009 | 10:41 | מאת: צל

שמחה שבוע טוב היום אני בדיכאון של יום ראשון. שמחה! יש לי בשבילך בשורות מרעישות ! את שמחה סובלת מהפרעה נפשית המוכרת כדיכאון . ידעת את זה ? יהיה זה מביך ומגוחך מצידך להתכחש לאמת המרה . אני יכול להרגיע אותך שאת ממש לא לבד. אני מצאתי שאלוהים קרי הבורא , סובל מדכאון . סיפור אדם וחווה ושאר המעשים של האנושות הובילו את אלוהים לסבול מדכאון . אחת ההוכחות לכך היא ה"סתר הפנים" הידוע, וההסתגרות של הבורא בביתו. מכיוון שהאדם נברא בצלם , נכפה על האדם לסחוב את צלם הדכאון על גבו מרגע היוולדו ועד למותו בכחלק בלתי נפרד מעצם קיומו . הספר האחרון שהוצאתי עוסק בנושא :) "שמחה והשד" האדם (כל אדם) נמצא במלחמה מתמדת לגירוש הדכאון ממסלולי חייו האדם ממציא לעצמו פטנטים , תרופות , מחשבות חיוביות ועוד ועוד .. ניתן לצפות בהצלחות מקומיות קצרות מועד עם הפנים לקרב הבא .הדבר בא לידי ביטוי כשאדם "טוב לו והוא מאושר" הוא סובל מתופעת לוואי ידועה של דיכאון, רוצה לומר לך שמחה אל תנסי להלחם בדיכאון , זה אבוד לך מראש . כן תנסי לייצר איתו דיאלוג ולהפוך אותו לדיכאון סחבקי . מסכן מייקל , איזה דיכאון ... מייקל בחייו הוכיח שאדם ככל שיהיה סובל ויסבול מדיכאון במותו הוכיח שאדם מת לא סובל מדיכאון . שמחה נראה לי שעליתי על סטראטאפ לתרופה חדשה נגד דיכאון אנירץ לרשם הפטנטים יאללה ביי

28/06/2009 | 13:24 | מאת: שמחוש...

אין לי אמת מרה אין לי כיס מרה לא טורחת לפתות תריס או חלון, יש לי פובייה בסגנון אריק איינשטיין או מנחם בגין. למרות שאני גרה ברח' צמח 70 אני מסתכלת בדכאון ישר בגובה העינים בלובן, אך הוא חש מבוכה ומסיר מבט, ישר אל ציציי , שם הדכאון שמח יותר. ניסיתי ליצור עימו דיאלוג ,אך הוא אמר לי "זה לא את זה אני " וגם הסכים לשלם על הקפה מאפה ובקשר שלי עם רומו של עולם ,ניסיתי ,אבל הוא כל הזמן בממתינה לא משלם זמן אוויר. יש לו כנראה איזה סידור של נהגי מוניות עבי כרס, לא משלם זמן אוויר. הוציא לי את האוויר מהמפרשים. ואני ירושלמית לא שוחה ,אז גם נותרתי בלי מפרשים ובלי אוויר רק עם ציציי.