אומרים ישנה ארץ................

דיון מתוך פורום  תמיכה הדדית

10/04/2002 | 20:25 | מאת: "אור

פעמים אני חושב בלבי , איך זה לחיות בניו-זילנד . להיוולד באי באוקיינוס במדינה שקשה לאתר על המפה. לגדול בעיירה מנומנמת שרעפיה אדומים, לטייל בשדה ירוק ולהתבונן באיכר הגוזז כבשה לבנה . לגדול בבית שסבא בנה אותו, להיות נכד של סבא שמת מיתה טבעית , ללמוד היסטוריה של 220 שנה מתוך ספר ארוך ודק , לשאוב יין מתוך חבית במרתף , במרתף שאינו מקלט. להיות ניו-זילנדי ולתכנן בביטחון תוכניות ל5- שנים מראש. לעקוב בחרדה אחר גורלה של קבוצת כדורגל מקומית , להתגייס לצבא קבע כי אין צבא חובה ולהתפטר מהצבא תוך שאיפה לחיים שיש בהם קצת מתח . לקרוא עיתון בניו-זילנד ולא להבין את המתרחש בארץ הקודש, מדוע נהרגים בני אדם על כל שעל אדמה צחיחה , כאשר העולם הוא גדול והחיים יקרים? להאמין כי בני האדם אחים הם וכי עם קצת רצון טוב ניתן להסדיר כל בעיה אנושית. להיות ניו-זילנדי ולדעת כי תותח יורה רק ביום הולדתה של מלכת בריטניה, לדעת כי רימון הוא פרי המשאיר כתם על בגד לבן, לדעת כי שק שינה נועד לטיולים, כי אלמנה היא אישה זקנה וכאשר הורה מספר על בנו שנפל, לשאול אותו אם הבן לא נחבל. להיות ניו-זילנדי קטן וקטנוני, המסתגר בד' אמותיו, ואינו שותף בשום חוויה קוסמית, ואינו ערב לשום איש, ואיש אינו ערב לו, ואין הוא נדרש להקריב קורבנות אדם, ואין הוא מצפה שאיש יקריב את עצמו למענו. להיות ניו- זילנדי קטן שהחתולים אינם נכנסים בו ורעשים אינם חודרים אליו. אלוקים! שבחרתנו מכל העמים, אינני בא אליך בטענות, אני מקבל את הדין בהכנעה, באהבה, בגאווה, לא הייתי מחליף את ירושלים בוושינגטון, ואת החיים הקשים בישראל בחיים קלים יותר בשום מקום אחר עלי האדמות. זוהי ארצי, המולדת של ילדי, זה גורלנו ונוכל לו אבל אל תכעס, ריבונו של עולם, אם אני לפעמים מהרהר בלבי: האמנם זה צודק שבניו- זילנד מתים משעמום?

10/04/2002 | 23:14 | מאת: ליהי

"אור........ ואו.. כל כמה חודשים אתה על הכוונת הא אורוש...(לא ברור לי למה..) לא יודעת, לי בכל אופן לא הצקת עד כה. נהפוך הוא, היה לי כיף להתכתב איתך בפורום(אז בתקופה "ההיא" לפני חצי שנה) וגם להתייעץ. יש לך המון ידע בתחומים מסויימים(וגם הרבה רצון לעזור) וחבל שלא יודעים את זה. ולגבי מה שכתבת (אתה כתבת את זה???) זה פשוט יפהפה! כל כך מרגש ונכון ועצוב. נ.ב תודה (על התשובה ששלחת במייל..) ליהי. (האם נזכרת..?)

10/04/2002 | 23:28 | מאת: רוני

אור הוא מיסטר ג'קיל ומיסטר הייד. יש את אור החביב העונה בנועם ויש אור המתפרע המשתולל העוקץ ועולב בכל מי שבא לו. לפני מספר ימים אור השאיר הודעה מכוערת ומעליבה לד'ר רובינשטיין, הודעה מליאת עלבון ורוע, יש עוד אנשים בפורום ש"נהנו" מחכמתו הרבה, וממילותיו הבוטות. כולנו נשמח לשחרר את אור ה"טוב" והתומך, ולסלק לעד את אור המזיק. מאחד הותיקים בפורום, רוני.

10/04/2002 | 20:37 | מאת: אאורה

אז אני מבינה שהמלצת עליו בפורום טיפול נפשי, עליו השלום, לא ממש עזר לך. ספק אם ניו-זילנד תעזור. מה שברור הוא שאתה לא מת מהשיעמום אלא חי ממנו, לפעמים באופן בלתי מזיק ולפעמים בזדון, כולנו קראנו את ההודעות שלך, שבהן ירדת הכי נמוך שאפשר, כשבחרת את ד"ר רובינשטיין כקורבן. אני מאלה שהספיקו לראותן בדקות הספורות שהן נשארו באוויר. לא, ניו-זילנד לא תעזור לך.

10/04/2002 | 21:50 | מאת: רוני

מצטרף לאאורה, אתה האדם שמציק לאנשים בפורום, כפי הנראה כדי שלא תמות משעמום. יש לך תחביב חולני שכנראה מספק לך גירויים ורווח משני, לפגוע, לבזות ולצחוק על בני אדם. אולי באמת כדאי שתהגר לניו זילנד? שם בטוח ימצאו לך מקום בקן הקוקיה המקומי... חוץ מזה מהיכן אתה מעתיק את כל אמרות השפר והכתבות המרתקות שלך? איך אני יודע שאתה מעתיק? פשוט אלה המשפטים היחידים שאתה מוציא ללא שגיאות כתיב. ברגשות הוקרה, מישהו שאיכפת לו.