קמטים נוספים - תופעה לא צפויה
דיון מתוך פורום מילוי קמטים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כשבועיים הוזרק לי בוטוקס בין הגבות ובאזור הגבות וזאת לצורך הרמת גבות . מאז הגבות לא התרוממו בצורה משמעותית בכלל והכי גרוע זה שהקמטים שהיו לי בחלק העליון של המצח העמיקו מאוד מאז הטיפול (לא בוצעה הזרקה לחלק העליון של המצח). איך אפשר לטפל בכך ? מה את ממליצה? גם הגבות לא התרוממו וגם הקמטים במצח העמיקו ובולטים עכשיו מאוד מה שלא היה לפני כן. תודה רוברט
פשוט לא יאומן !!! כל רופא יודע שהזרקה רק בקו הגבות וביניהן תגביר את העבודה של השרירים העליונים ותבליט אותם. אתה חייב להחליף רופא !! יש דרך לבצע הזרקת בוטוקס גם למצח וגם לאפקט הרמת גבות, רופא טוב ידע לעשות זאת מבלי לגרום לנפילת עפעפיים . תחליף רופא דחוף
כשרוצים להרים את הגבות, חייבים להשאיר תנועתיות מלאה של המצח. כתוצאה מכך הקמטים של המצח נראים לא פעם יותר בולטים. אם מוכנים לוותר על האפשקט של הרנת גבות (שגם כך אני מבינה שבמקרה שלך הוא לר משמעותי), ניתן להזריק בוטוקס למצח.