קמטים נוספים - תופעה לא צפויה

דיון מתוך פורום  מילוי קמטים

24/08/2016 | 21:41 | מאת: רוברט

שלום רב, לפני כשבועיים הוזרק לי בוטוקס בין הגבות ובאזור הגבות וזאת לצורך הרמת גבות . מאז הגבות לא התרוממו בצורה משמעותית בכלל והכי גרוע זה שהקמטים שהיו לי בחלק העליון של המצח העמיקו מאוד מאז הטיפול (לא בוצעה הזרקה לחלק העליון של המצח). איך אפשר לטפל בכך ? מה את ממליצה? גם הגבות לא התרוממו וגם הקמטים במצח העמיקו ובולטים עכשיו מאוד מה שלא היה לפני כן. תודה רוברט

לקריאה נוספת והעמקה
26/08/2016 | 18:38 | מאת: שני

פשוט לא יאומן !!! כל רופא יודע שהזרקה רק בקו הגבות וביניהן תגביר את העבודה של השרירים העליונים ותבליט אותם. אתה חייב להחליף רופא !! יש דרך לבצע הזרקת בוטוקס גם למצח וגם לאפקט הרמת גבות, רופא טוב ידע לעשות זאת מבלי לגרום לנפילת עפעפיים . תחליף רופא דחוף

28/08/2016 | 20:38 | מאת: תמרי

30/08/2016 | 10:24 | מאת: ד"ר מרינה לנדאו

כשרוצים להרים את הגבות, חייבים להשאיר תנועתיות מלאה של המצח. כתוצאה מכך הקמטים של המצח נראים לא פעם יותר בולטים. אם מוכנים לוותר על האפשקט של הרנת גבות (שגם כך אני מבינה שבמקרה שלך הוא לר משמעותי), ניתן להזריק בוטוקס למצח.

מנהל פורום מילוי קמטים