בליטה לאחר מילוי שקעים
דיון מתוך פורום מילוי קמטים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 25, אתמול עברתי מילוי שקעים עין ימין מצוין בעין שמאל יש מעין בליטה באזור הקרוב לאף הבחנתי בזה ישר אחרי הטיפול כששאלתי את הרופא ענה שהנפיחות תרד והכל יהיה בסדר. ביקורת בעוד חודש. האם כך הדבר? זה מפריע לי שיש לי מין פס כזה האם זה באמת ירד או שאצטרך להמיס את זה? מדוע רק אחרי חודש ניתן לראות תוצאה סופית? האם בליטות שרואים ישר אחרי הטיפול באמת נעלמות? אשמח לתשובות.
לא ניתן להעריך את תוצאות המלוי למחרת היום. תמתיני- שבוע. אם אז את עדיים רואה בליטות, תפני לרופא שהריק לך לתיקונים.