צלקות שקועות וכתמים לאחר רואקוטן
דיון מתוך פורום מילוי קמטים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, לאחר טיפול של חצי שנה ברואקוטן במינון של 20 מ"ג ליום נותרו בפניי צלקות אקנה, חלקן שקועות וחלקן מופיעות ככתמים אדומים. רציתי לשאול האם טיפול בלייזר יעזור לשתי התופעות הנ"ל? תודה רבה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
ראשית- הצלקות נובעות מהאקנה ולא מהרואקוטן. שנית- לא ניתן למחוק צלקות. לצערי, זה משהו שילווה אותך כל החיים. נכון, להיום קיימות מספר שיטות לטשטש את הצלקות, לייזר היא אחת מהן.