טיפול לעיניים לייזר?
דיון מתוך פורום מילוי קמטים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, יש לי גוון כהה מתחת לעיניים ומגיל 18 אני עם קונסילר. תמיד הבנתי שאין מה לעשות עד שהופיעה החומצה הילארונית. אני זוכרת שנכתב שמזריקים רק למי שיש שקעים. כיום בת 43 יש כבר שקעים והכהות היא ממש לאורך שק הדמעות חוץ מחומצה הילארונית איך ניתן להעלים את הכהות ?אולי פילנג כלשהו? לייזר? אזומד? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
פילינג בהחלט יכול להיות פיתרון- רק אם מדובר בפיגמנטציה אמיתית ולא שקעים בלבד. כשהכהות נובעת מהשקעים- צריך למלא. כשהיא נובעת משקיעת פיגמנט, צריך לעשות פילינג. אם זה שילוב של השניים- בוחרים מה המרכיב היותר משמעותי או שעושים את שני הטיפולים.