ראקוטן פעמיים עד שלוש בשבוע
דיון מתוך פורום מילוי קמטים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה ד״ר על תשובתך. אני בת 21 האם זה עדיין נחשב יעיל? ואני אשמח לדעת האם בעקבות המינון הנמוך יש אפשרות להשתמש במשחת אדפרין/ קלינדמיצין/בנזואיל פרוקסיד ללא חשש. שתהיה תגובה בעור? ומתי עליי לצפות שיפור במצב? תודה רבה, שירה
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול במינון נמוך הוא יעיל ומתאים לגילך. אפשר לשלב עם טיפול מקומי לפחות בתחילת הטיפול עד שמתחילים לראות תוצאות של רוקאוטן. לא ניתן לנבא מתי יראו סימני שיםור ראשונים.