נוקטורנו
דיון מתוך פורום רפואה משלימה בהריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בהריון בשבוע 5 , יש לי בעיה קשה בשינה לכן ולפי המלצת הרופא שלי אני משתמשת בכדרי נוקטורנו 7.5 מ"ג , רציתי לברר האם התרופה מזיקה לעובר ??? ומה היא עלולה לעשות ??!
שלום אם הרופא המליץ לך לקחת את הכדור אז ככל הנראה שאין לו השפעה על העובר והוא לא חוצה שיליה הייתי ממליצה לך באופן כללי לנסות לטפל בזה בעזרת הרפואה משלימה יש לה המון פתרונות ואם את עדיין חוששת כדאי שתדברי על זה עם הרופא המטפל שלך שהמליץ לך עליו בהצלחה רחלי