שמן שומר
דיון מתוך פורום רפואה משלימה בהריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני שבועיים לאחר לידה ויש לי בעיה בכמויות חלב האם. אני שואבת אך כמות חלב האם אינה עולה ואני מצליחה לתת רק מנה אחת ביום של חלב אם. אני מעוניינת להגביר את ייצור החלב והומלץ לי על תמצית שמן אתרי שומר, טיפה אחת 3 פעמים ביום עם מים. רציתי לשאול האם ניתן באמת לקחת בשימוש פנימי את השמן? והאם זה בטוח לתינוק? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
מיי שלום ראשית מזל טוב שנית לא שמעתי על שמן שומר להגברת חלב אני יודעת שהוא טוב יותר לכאבי בטן וגזים אבל אני ממליצה לך לקחת קפסולות של חילבה 3 כדורים 3 פעמים ביום ותראי שיפור מהיר וגם תמשיכי לשאוב כמובן שיהיה בהצלחה רחלי