שבוע ראשון
דיון מתוך פורום רפואה משלימה בהריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך דר' עדי,רציתי לדעת האם צרבת/בחילות יכולות להיות בשבוע ראשון של היריון?
בדרך כלל התחלת ההריון מלווה בכאבי ראש, בחילות, צרבות, הקאות... זה נורמלי ביותר.
תודה לכן :)
אפרת שלום. ראשית אני רוצה להבהיר שזהו פורום שעוסק ברפואה משלימה, ואני אינני רופאה - את מוזמנת להפנות את שאלתך גם לפורום רפואי של הריון. שבוע ראשון של הריון - הוא עוד לפני שיש איחור בווסת. בעולם הרפואה נהוג לספור את ההריון מסוף ווסת קודמת, מה שאומר שכשמגיע איחור ומגלים על ההריון - הספירה היא כבר שבוע 4 (למרות שההריון לא באמת בן 4 שבועות). בכל אופן, ימים ספורים לאחר ההפריה יש נשים שכבר חשות תופעות אופייניות להריון כפי שתיארת. ממליצה לך להמתין לתאריך הווסת הבאה ואז לעשות בדיקה ביתית. בהצלחה עדי