קבלת מחזור בזמן לקיחת גלולות

דיון מתוך פורום  גלולות ואמצעי מניעה

29/05/2011 | 00:28 | מאת: לירון

שלום, אניי לוקחת גלולות פמינט כבר כמה שנים טובות, המחזור שלי תמיד סדיר ושיגרתי אך הפעם שבוע לאחר סיום המחזור והתחלת הגלולות קיבלתי מחזור (לא כרגיל, ממש דימום נוזלי) במפתיע. מה הסיבה לתופעה? ומה אפשר לעשות? להמשיך גלולות כרגיל? נ,ב אני לא יודעת אם זה קשור אבל את החפיסה האחרונה הרכבתי משאריות של גלולות שפיספסתי בעבר. בדקתי את התאריך של הגלולות והכל היה תקין. אשמח לתשובה מהירה. תודה

לקריאה נוספת והעמקה

שלום לך אם לקחת את הגלולות כסדרן אין חשיבות לדמום חד פעמי זה. המשיכי בנטילת הגלולות כסדרן בצלחה ד"ר אריה לידור

19/01/2017 | 02:22 | מאת: אנה

היי התחלתי תחפיסה השניה של הגלולות אני מישתמשת בפמינט ופתיאום בגלולה השניה התחיל לי כמו מחזור קיבלתי ווסת פעם אחרונה ב 25/12 והתחלתי ישר לקחת גלולות כמו שהרופא אמר המחזור היה ארוך יותר וקשה יותר אחרי שהתחלתי איתן לפנח היה לי מחזור גג 4 ימים הפעם היה שבוע ויומיים ועכשיו שוב קיבלתי מחזור דימום כזה ולא פיספסתי זה תקין? פעם ראשונה שלוקחת גלולות

04/04/2013 | 14:48 | מאת: אלה

אני לוקחת גלולות מסוג פמינט כבר מס' חודשים לפני הגלולות המחזור שלי היה סדיר בערך 4-5 ימים. כשהתחלתי לקחת גלולות המחזור היה מופיע בשבוע שצריך.רק הפעם מסיבה שאני לא מבינה קבלתי מחזור עוד לפני שסיימתי את החפיסה,נשארו לי עוד ארבע גלולות? מה זה אומר? להמשיך עם הגלולות הנותרות?

04/04/2013 | 14:48 | מאת: אלה

אני לוקחת גלולות מסוג פמינט כבר מס' חודשים לפני הגלולות המחזור שלי היה סדיר בערך 4-5 ימים. כשהתחלתי לקחת גלולות המחזור היה מופיע בשבוע שצריך.רק הפעם מסיבה שאני לא מבינה קבלתי מחזור עוד לפני שסיימתי את החפיסה,נשארו לי עוד ארבע גלולות? מה זה אומר? להמשיך עם הגלולות הנותרות?

מנהל פורום גלולות ואמצעי מניעה