שאלה
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
שלום ליאת, (מה שלומך? :-) רציתי לשאול אותך שאלה כללית, אם את יודעת.. עד כמה נפוצים "משחקים כיתתיים" בגילאי תחילת היסודי? משחק שבו לחלק גדול מהכיתה יש תפקיד, או חלק, באיזה משחק תפקידים רחב.. אני זוכרת דברים כאלה מתקופת היסודי שלי ותהיתי אם זה משהו נפוץ, או דינמיקה מיוחדת. למשל, אצלנו היה משחק שהיה דומה קצת לתופסת, אלא שהיו בעלי תפקידים קבועים: חלק היו התופסים, חלק היו השומרים על השבויים, היו חלק שהיו אחראים על "הצלפה" דמיונית בשבויים, ליד אחד הקירות, והיו חלק שנאלצו לעמוד הפסקה שלמה ולהיות שער למחנה השבויים.. (אפילו לא ש.ג.- ממש שער :-) אני לא זוכרת שזה נמשך הרבה זמן, אבל בכל זאת מעניין אותי כבר כמה זמן אם "יש דברים כאלה" :-) (יותר מבחינה מחקרית, אז אם את מכירה מילות חיפוש מומלצות- בשמחה..). מקוה ששלומך טוב, ליל מנוחה.. לילך
שלום לילך, ככל הנראה הפעם אאכזב אותך, שכן אין לי ידע מבוסס בנושא בו את מתעניינת. יתכן שהכתובת לשאלותייך היא אנשי חינוך או מדריכים בתנועות נוער, ופחות מזה - הפסיכולוגים. אם יהיו לך תגליות מרתקות, נשמח להתעדכן. לילה טוב ולהתראות ליאת