טיימינג נכון- השאלה המלאה בבקשה מענה🙏
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בדיקות דם לפני החזרת עובר קפוא על בסיס טבעי (ללא לקיחת אוביטרול) (עובר בן 3) יום 12 למחזור תאריך 23.1.25 יום חמישי , תוצאות: רירית הרחם: 10.5 שחלה שמאל: זקיק מוביל 21 פרוגסטרון:0.9 אסטרוגן:1625 Lh 16.6 בדיקות ביום שלמחרת ( יום 13 למחזור ) תאריך 24.1.25 יום שישי תוצאות: רירית הרחם:12 שחלה שמאל זקיק מוביל 21 פרוגסטרון 2.5 Lh 52.5 אסטרוגן 1092 תוצאות של יום ראשון 26.1.25: רירית רחם:13 שחלה שמאל : עכור 18 פרוגסטרון: 13.6 Lh 16.7 אסטרוגן: 410 לפי הבנתי ההחזרה הייתה צריכה להתקיים ב28.1 (כאמור היום, יום שלישי) אבל הרופא רצה שזה יהיה ב27.1 (כאמור אתמול ביצעתי את ההחזרה ,יום שני ) האם זה לא פוגע בסיכויים להיקלט ההפרש של היום הזה? ומהי לדעתך היה שיקול דעתו להגיד לי ב27.1 ולא ב28.1 הרי יש לכם פרוטקולים קבועים 3 ימים אחרי ביוץ מחזירים... בבקשה תענה לי על שאלותיי🙏