דירוג עוברים והשתרשותת
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, 1. מה הסיכוי של עובר להשתרש אם הוקפא ביום 3 בדירוג 9A? 2. השארנו לגידול עוד 4 עוברים ליום 5 בדירוגים 7A 8AB 8AB 6BC אלו נחשבים רמה טובה? אני בת 26 בתהליך שימור עוברים אני רוצה להבין מה אפשר ללמוד מהסבב, כמובן שהמצב הסופי שלהם הוא שיקבע אבל זה המצב ביום 3 תודה רבה!
אין שום משמעות לתשובתי כל עוד איננו יודעים האם התפתחו בלסטוציסטים שהתאימו להקפאה.
(מספר מקשר)
ד"ר רויבורט משה