הסבר לגבי הזרעה שנכשנב
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מבקשת להבין מדוע הזרעה שעברתי גרמה לי לכאבים מה הסיבה הספקלום וגם התהליך כולו מה יכולה להיות הסיבה לכאבים בלתי נסבלים בהזרעה
נוזל הזרע מכיל חומר שנקרא פרוסטגלנדין. במהלך השבחת הזרע אמורה להתבצע הפרדה של תאי הזרע מתוך נוזל הזרע. יתכן שהזרע לא עבר שטיפה אופטימלית, ונשאר בנוזל מעט פרוסטגלנדין, שבהגיעו לחלל הרחם גורם להתכווצויות חזקות ולכאבים עזים.
(מספר מקשר)
ד"ר רויבורט משה