שאלה לגבי נוזלים ואסטרוגן בביוץ טבעי
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 33, מנסה להרות שנה. בעבר הריון ספונטני ולידה רגילה. כעת לאחר 3 הזרעות שנכשלו. בוצע צילום רחם שיצא תקין. באותו החודש נכנסתי להריון ספונטנית אך לצערי היה מדובר בהריון כימי. החודש לקראת הזרעה נוספת על ביוץ טבעי, כעת ביום 9 לתחילת הדימום, במעקב זקיקים נמצא זקיק מוביל 14 מ"מ, בטא מאופסת, E2 בערך 380. בשלב זה בחודש אני לרוב מרגישה ריבוי נוזלים מצוואר הרחם, שינויים בחשק מיני ועוד, במילים אחרות מרגישה את האסטרוגן נוכח. אני חוששת מאוד שההריון הכימי הוביל לחוסר איזון כלשהו, שהאסטרדיול נמוך מידי, ובעיקר שהזקיק הזה עלול לא להמשיך ולהתפתח לכדי ביוץ תקין. נאמר לי לחזור על מעקב הזקיקים בעוד יומיים, אבל אני ממש מוטרדת. רמות E2 אכן נמוכות למצב זה? מיעוט הפרשות יכול להעיד על בעיה? יתכן וזקיק כזה אכן ייעצר או לא יבשיל לביוץ כהלכה? תודה