שלום פרופ' משיח . .
דיון מתוך פורום טיפולי פוריות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום . אני בת 33 וברקע אנדומטריוזיס 3 לפרסקופיות, והפלות רבות מאד חלקם מזוהמות . ההריון האחרון הסתיים בשבןע 32 עקב היפרדות שליה בניתוח חירום בחתך טי. עכשיו אני רוצה לנסות הריון נוסף ... אבל בבדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית שעשיתי נמצאו הידבקויות שנפתחו וסתימה בחצוצרה שנפתחה .ובנוסף נישה ברחם קטנה . מה זה אומר הנישה הזו ? יש לציין שיש לי הכתמות דמיות בין המחזורים ... מה המשמעות של הנישה לפוריות ולסיבוכי הריון . אני בעיקר חוששת לסיבןכי הריון ... מכיוון שברקע גם ככה יש לי סיבןכי הריון ...והומלץ לי על פונדקאות . באלו מקרים מנתחים את הנישה הזו ?והאם מומלץ גם לי ? בנוסף . לאחר בדיקת ההיסטרסקופיה קיבלתי מחזור ...והדימום היה מאד חלש. איך ניתן לוודא שאכן הסתימה בחצוצרה נפתחה .?
נישה הוא חסר בשריר הרחם בצלקת הניצוח. נשה עלולה להפריע הכניסה להריון בעיר משום שהיא מפרישה נוזל דמי לרחם. כדאי מאד להתייעץ עם מומחה לניתוחים היסטרוסקופים באשר לצורך לטפל בנישה. מדובר בניתוח קצר וקל שאינו מצריך אישפוז.