הזעה
דיון מתוך פורום רפואת ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, הבן שלי בן חודשיים וחצי וביומיים האחרונים שמנו לב שהוא התחיל להזיע מלא באזור הימני של גופו-מהבית שחי לכיוון הבטן, ברמה ששתי השכבות שהוא לובש (בגד גוף ואוברול) רטובים מאוד. זה קרה גם בטיול בחוץ במהלך היום וגם בלילה. ביום הוא לבש שכבה תחתונה של כותנה ועליונה פליז עם שמיכת פליז, בלילה 2 שכבות כותנה, עיטוף ושמיכת פוך (הטמפ' בחדר הייתה כ 22 מעלןת). האם הוא לבוש יותר מדי? האם זה תקין שהוא מזיע רק בצד אחד של הגוף? תודה מראש, יוליה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, הייתי חושד יותר שבורח לו פיפי דרך הטיטול. לכן כשהוא שוכב על הצד יש רטיבות בצד הזה.
(מספר מקשר)