אלרגיה לביצים- האם ייתכן?
דיון מתוך פורום רפואת ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הבת שלי בת 8 חודשים ויש לי חשש לאלרגיה. בטעימות לפני כחודשים נתתי לה כפית ביצה קשה ועבר חלק. אתמול נתתי לה ביצה וכבר בביס השני הקיאה. היום, נתתי לה ביצה מקושקשת ולאחר 3 שעות הקיאה (יש לציין שגם פולטת המון ביום יום). ההקאה התרחשה לאחר שעה מאנלציה (בודיקוד ומי מלח). האם ייתכן שיש לילדה אלרגיה לביצים? או שאם ההקאה התרחשה לאחר 3 שעות זה לא סביר?