טביעה יבשה/ משנית תסמינים
דיון מתוך פורום רפואת ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. היינו 4 ימים במלון במהלכם הבן שלי, בן 6, היה רב היום בבריכה ובים. הוא השתולל המון במים, ניסה לצלול, קפץ וכו..וכתוצאה מזה בלע הרבה מים מהבריכה לאורך 4 הימים. עברו 3 ימים מאז שחזרנו והחל נזלת ושיעול.. והיום גם עלה החום ל39. האם זה יכול להיות מצב של טביעה משנית/יבשה ששאף מים לריאות והן מתחילות להתמלא וליצור דלקת? האם בדיקת רופא ילדים בהאזנה בסטטוסקופ יכולה לאבחן/ לשלול מצב כזה או לא בהכרח? אני ממש מודאגת היות וקראתי על מקרים כאלו שהסתיימו חס וחלילה באסון כי לא אובחן בזמן. תודה לך