גוש בשד שהצטמק
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני מספר שבועות אמא שלי מיששה גוש בשד שמאל בערך בגודל של כ-6 ס"מ. מאז הגוש הצטמק מעט ונהיה קטן יותר. בדיקות הממוגרפיה והאולטראסאונד יצאו לא תקינות למיטב הבנתי וכעת אנחנו מחכים לתשובה של ביופסיה שנלקחה. השאלה שלי- אם הגוש הצטמק מעצמו תוך מספר שבועות זה יכול לשלול גידול סרטני? או שתהליך הצטמקות יכול להופיע גם במצבים סרטניים? עד שתגיע תשובת הביופסיה כולנו נשתגע מדאגה. תודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
אדל שלום הניחוש שלך טוב כמו ניחוש שלישלי.... אבל חבל לבזבז את המחשבות על ספקולציות. כיוון שנלקחה ביופסיה אין ברירה צריך להמתין לתשובה מדויקת ואמיתית בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)