פיענוח בדיקת אולטסאונד שד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 43, 3 חודשים אחרי לידה שהושגה לאחר 15 טיפולי הפריה וגם הרבה הזרעות. מבדיקת אולטסאונד שד. הופיע בצד ימין : "גושים סולידים: בשעה 10 כ 4 ס"מ מהפטמה הודגם גוש 3.30*1.60 ס"מ, לובולרי, עם חללים ציסטים בתוכו, מישושי. 4A : BIRADS- ממצע חריג - דרגת חשד נמוך" נשלחתי לביוספסיה. אבקש לדעת מה זה אומר? מה פירוש לובלרי? ומה הסכנות שיש ציסטות בתוך הגוש? האם זה ציסטות שפיריות מה הההשלכות ובכלל האם הגוש יכול להתברר כשפיר? האם הגוש נחשב לגדול והאם חייבים בכל מקרה להסירו בניתוח ? כתוב חריג - מה זה יכול להיות?
לינדה שלום קשה לדעת על ממה ממדובר לפני שמבצעים ביופסיה יש להמתין לקבלת תשובת הביופסיה אם זה יהיה תקין , מה שמאד יכול להיות, אני ממליץ להתיעץ עם רנטגנולוג שד לגבי ההמשך בברכה דר פפו