שאלה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר, ךפני כשנה וחצי לאחר בדיקת אולטרסאונד נמצא גוש קטן שנבדק בביופסיה- התשובה הייתה פיברוזיס. היום עשיתי שוב אולטרסאונד ואותו גוש נמצא באותו גודל אך הרופא אומר ששינה מעט את צורתו. זה קורה ? האם זה מסוכן? תודה רבה
שלום דר יש לי שאלה נוספת האם פיברוזיס שנמצא בביופסיה קודמת יכול לגדול או להשתנות מעט בעקבות שינויים הורמונליים אני בת 50. מחזור ארון היה לי לפני שלושה חודשים. הרופא אומר שזה לא גדל 12 מ"מ אבל השתנה מעט זה מראה על גידול?