כאב בחזה ונפיחות
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 37 בשבוע האחרון אני מרגישה כאב נפיחות ושריפה בחזה הימיני שלי. במגע עם כריות האצבעות אני חשה בגודש בחזה יש לציין שאנני נוטלת שום תרופות כלל ואני שבועיים לאחר המחזור החודשי אני לא אחרי לידה אבל זה מרגיש לי כמו גודש לאחר לידה. הכאב חזק כשאני נוגעת בו והחזה ממש כבד אין לי הפרשות מהפיטמה ובבית השחי אין שום תחושה מוזרה. קבעתי תור לכירוגי שד אבל התור בעוד חודש וחצי. קצת לחוצה לחכות כל כך הרבה זמן אז אם אפשר לומר לי מה זה יכול להיות אודה לך מאוד.
שלום כאבים ולחץ אינם סיבה לדאגה קרוב לודאי שמדובר בשינויים הורמונליים המתנה של מספר שבועות לא עשויה לגרום לנזק בברכה דר פפו