גוש בשד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 34. לפני כשבוע הפסקתי להניק אחרי כמעט שנה. היה מעט גודש אך עבר מהר. בחודשים האחרונים אני חשה כאב קל שבא והולך מתחת לשד שמאל, באיזור הצלעות. היום הרגשתי גוש די גדול מתחת לפיטמה (משמאל)-אני חייבת לציין שנלחצתי מאוד. יש לציין שלפני כחצי שנה עברתי בדיקת שד ידנית אצל כירורגית שד והבדיקה היתה תקינה. עוד יש לציין, כי בת דודה שלי לאחרונה חלתה בסרטן השד ואני חוששת מאוד שקיים מרכיב גנטי. יש לי תור לכירורגית שד רק בעוד כחודש וחצי- ואני לא יודעת אם לחכות עד אז...
שלום מאד יתכן שגוש כזה בשד קשור להנקה אבל יש להיבדק בהקדם , אין סיבה להמתין חודש וחצי לבדיקה בברכה דר פפו