בדיקת US
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בת 34 (לידה אחת לפני שלוש שנים ) כחודש סובלת מכאב בשד ימין ביצעתי בדיקה אצל רופא כירורג שנתן לי הפנייה דחופה לאולטרסאונד שד בהפנייה נכתב "שינוים פיברו ציסטיים במיוחד בולטים ברביע חיצוני עליון עם רגישות ללא הגדלת בלוטות בבתי השחי - רקמת השד קשה מאוד כאשר ביצעתי את בדיקת us הרופא גם ציין תוך כדי הבדיקה רקמת שד קשה מאוד רגישות ייתר ברביע חיצוני עליון שאל אם קיבלתי אנטיביוטיקה וכשאמרתי שלא אמר שרוצה שאגיע בעוד שבועיים דחוף למעקב בגלל הכאבים אינו שולל גושים סרטניים ובדיקת ביופסיה מה זה אומר רקמת שד קשה מאוד? תודה
שלום כאבים או נוקשות בשדיים אינם דווקא אינדיקציה לגידול ממליץ להיבדק אצל כירורג שד ולא להסיק מסקנות לפני כן בברכה דר פפו