נקודה צהובה על הפטמה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כשבוע התחילה לי חוסר נעימות בפטמה בשד השמאלי, כאילו הרגשה של כאב שפשוף. הסתכלתי על הפטמה וראיתי שיש נקודה מאוד קטנה בצבע צהוב ירוק, כמו צבע של נזלת (סליחה על התאור). בעבר זה קרה לי ואחרי שהחלפתי מידה בחזייה הכאב עבר (חזייה קטנה מדי) אבל לא שמתי לב אם הנקודה עברה למרות שלדעתי כן. עכשיו שוב קורה לי הדבר הזה והפעם החזיה כן מתאימה, לדעתי. היא טיפה גדולה, לא יודעת אם זה קשור. אני מאוד דואגת, כרגע אני סטודנטית שלומדת מהבוקר וחוזרת מאוחר אחרי העבודה, ככה שיקח זמן עד שאלך לרופא. האם יש ממה לדאוג? האם זה יכול להיות שוב קשור לחזייה?
לקריאה נוספת והעמקה