תוצאות ממוגרפיה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום עשית בדיקת ממוגרפיה לפני כחצי שנה בגלל רגישות וכאבים בשד שמאל וגם בגלל סיפור משפחתי לסרטן השד מצד האב (דודות ) והתבקשתי לחזור לעוד בדיקה בעוד 6 חודשים והנה התוצאות רקמה ברביע עליון חיצוני uoqסמיכות אסימטרית קרוב לוודאי פרנכימלית birads :3ממצא כנראה שפיר צל העור והפטמה תקינים רושם: סמיכות כמתואר בדיקת סונר : לא הודגם כל גוש סולידי או ציסטי בדיקה תקינה מה אומרת התוצה האם כדאי לעבור עוד ממוגרפיה
חני שלום לפי תוצאה זו יש להישאר במעקב אצל כירורג שד , אין כנראה צורך בצילום נוסף ייתכן,ויש צורך בממוגרפיה נוספת אך רק לאחר 6 חודשים אם יש ספק ניתן גם לשקול ביצוע MRI שדיים בברכה דר פפו