גוש שפיר בשד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לביתי בת 14 נמצא גוש שפיר בשד בגודל של 1.5 ס"מ. הכירורגית ממליצה על הוצאתו אך מציינת כי תשאר צלקת בשל מיקום הגוש הקרוב למרכז החזה. אני מהססת ושואלת האם כדאי לחכות בשל גילה הצעיר? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
מאיה שלום גוש בגודל כזה ניתן לעקוב אחריו , ייתכן וייעלם, בתנאי שגם רופא הרנטגן וגם הכירורגית משוכנעים שהוא שפיר ולא כדאי להסירו כמעט כל גוש בשד ניתן להסירו בחתך ליד הפטמה , כך שלא תישאר צלקת - לעתים על מנת להגיע לכך יש לעשות זאת בהרדמה כללית בברכה דר פפו