פצע על השד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשבוע האחרון שמתי לב שיש לי פצע על השד,לא פרונקל,מין פצע אדום ללא מוגלה,בלי שום קשר גם דקרה לי הפיטמה לפני שבוע בערך(הפצע לא על הפטמה) מתחת בשני סנטימטרים, לא זכור לי שנפצעתי שם,מה זה יכול להיות?,עשיתי ממו ואולטראסאונד באפריל האחרון תודה של תשובתך המהירה
הדר שלום קרוב לודאי שמדובר בפצע זיהומי על העור ממליץ להתייעץ עם כירורג שד אם הנגע א ייעלם או יקטן משמעותית תוך שבועיים שלושה אני ממליץ לבצע ביופסיה שלו ע"י הסרתו ושליחתו לבדיקה לפי תיאורך, מדובר בתהליך פשוט בהרדמה מקומית בברכה דר פפו
גם אם הסיכוי קלוש עדיף להבדק ולקבל ייעוץ של כירורג מומחה. אני הייתי באולוטרה מדיקל ברמת החייל מה שחסך לי זמן המתנה ארוך לתור וגם הייעוץ שם ללא תשלום. בנוסף יש שם עוד מומחים בתחום ככה שזה יתרון אפשר לעבור הכל במקום אחד.