שאלה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! בת 34, אחרי 3 לידות. סיימתי להניק לפני 3 שנים. מאז יש לי הפרשה לבנה/חלבית משתי השדיים רק בזמן לחיצה, לא באופן עצמאי. לפני כחודשיים עברתי ממוגרפיה ואולטרסאונד, התוצאות תקינות. בתקופה אחרונה, בגלל שהרופאה הפחידה אותי התחלתי לבדוק יותר את כמות ההפרשה ושמתי לב שבזמן הלחיצה יש יותר הפרשה מקודם, אפילו משפריץ. האם יש סיבה לדאגה? בתודה מראש
שלום זיו העובדה כי נבדקת ועברת את בדיקות ההדמיה המתאימות צריכה להסיר דאגה כי מדובר בתהליך גידולי בשד על מנת לברר את סיבת הפרשת החלב מומלץ לפנות לאנדוקרינולוג שיבצע ברור אנדוקריני כולל בדיקת דם להורמון שנקרא פרולקטין יש סיכוי לא מבוטל כי הברור האנדוקריני יהיה תקין והפרשת החלב תיפסק בהדרגה בברכת חג שמח דר פפו
ד"ר בוקר טוב ותודה על התשובה המהירה. שכחתי לציין כי עשיתי בדיקת דם להורמון פרולקטין ורמתו יצאה תקינה. האם יש טיפול תרופתי לזה או רק להמתין ולהבדק כל חצי שנה, כפי שהרופאה המליצה? תודה