תשובת ביופסיה מאקדח והמשך טיפול
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 48 - נמצאת המעקב במרפאת שד. הגעתי למעקב אולטראסאונד - כאשר הרופאה ראתה גוש ואני הרגשתי כאב בזמן הבדיקה. הוחלט על ביצוע ביופסיית אקדח - הלקחו שלוש דגימות. התשובה חזרה - הרופאה אמרה שהיא תקינה צריך רק מעקב עוד שישה חודשים חלק מבתשובה הבנתי שזה פיברואדנונה - גוש שומי Breast tissue showing focal fibroadenomastoid change אבל יש משפט שכלל לא ברור לי ונראה לי מחשיד - MILD TO MODEREATE DUCTAL HEPERPLASIA ומשפט בסוף שאומר שאין עדות לממאירות - NO EVIDENCE OF MALIGNACY IN RECIVED MATERIAL מה אני יכולה להבין מכך ??? מה מומלץ המשך טיפול ? הדעות חלוקות ואני מבולבלת. אני מבינה שהתשובה הכללית היא שזה תקין-שפיר אבל ......... אודה להתיחסותכם והמלצתכם , תודה
שלום התשובה של הביופסיה תקינה ואין בכך שום הסתייגות כולל החלקים ממנה שציינת תשובת רופאת הרנטגן נכונה במקרה כזה- מעקב בוד 6 חודשים בברכה דר פפו