שאלה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
פעם בשנתיים עושה ממוגרפיה. בת 45. דודה מצד האב חלתה בסרטן השד. יש לי שד סמיך פיברוגלנדולארי.עברתי ממוגרפיה ואולטרה סאונד בעקבות ממצא בשד שמאל (סמיכות). האולטרה סאונד יצא תקין ללא ממצא וגם בדיקה ידנית אצל 2 כירורגים שד יצאה תקינה. יש המלצה של רדיולוג האולטרה סאונד לעשות גם קומפרסיה ואם הממצא לא נמחק בקומפרסיה אז birads 1 . למה הכוונה? האם צריך לקחת בחשבון גם את העובדה שעד אמצע חודש יוני הייתי בהריון ועברתי גרידה? לא יכול להשפיע על מה שקורה בשד?
זה לרוב מדויק יותר מרגיל..