גוש שפיר-פיברואדנומה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,לאחר 3 בדיקות ידניות של רופאים כירורגים ואולטרסאונד שד גם ב 2007 וגם ב 2014 ממצא גוש שפיר בצד ימין בגודל 3 ס"מ שלא גדל מ2007 בכל מקרה הרופאים ממליצים להסרת הגוש בניתוח. הבנתי שיש מצב שישאר "בור" עכב הוצאתו והשד לא יהיה זהה לשני בגודלו. מה הסיכויים באמת לשינוי המבנה? האם ניתן לבצע ניתוח ללא שינוי המבנה? אני חוששת מזה מאוד. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
אילנית שלום לא ישאר בור. הוצאת גוש שפיר בקוטר 3 ס"מ בלבד לא צריכה לשנות את מבנה השד באופן בולט בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)