ניתוח להסרת גוש שפיר
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב, נקבע לי ניתוח להסרת גוש שפיר משד ימין לדצמבר. ביקשתי מהרופאה שלי לדעת אם ניתן כבר באותו הניתוח לשלב גם הגדלת חזה. היא טוענת שזה מסבך את הניתוח ולא מומלץ. האם זה אכן כך? האם כדאי קודם כל להסיר ולאחר מכן לעבור את הניתוח, או שפשוט לשלב כבר את שני הניתוחים ביחד?
לקריאה נוספת והעמקה
סימה שלום באופן עקרוני כאשר מוציאים גוש מהשד במגמה לבדוק מה טיבו עדיף לא לעשות ניתוחים קוסמטיים באותה הזדמנות. לפעמים כאשר ברור טיבו של הגוש ניתן לשלב בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)
באולטרסאונד האחרון שעשו לי אמרו שהוא שפיר