תוצאות אולטראסאונד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כחודש הרגשתי מין גולה כואבת בשד ימין ובלחיצה עליה הייתה יוצאת לי הפרשה לבנה- צהובה, בבדיקה רופא כירוג אמר שזה הרחבה של בלוטות החלב והפנה אותי לאולטרסאונד אולם באולטאסאונד נמצא " בצמוד לפטמה מבנה בלתי אחיד אקגני ברובו, בעל גבול יחסית חד וסדיר, בנוי מנגעים אקוגניים מתמזגים בחלקם מידותיו 27*19*12 מ"מ. טיב הממצא אינו ברור ומומלץ המשך מעקב ובירור" נשמע פתאום מאוד מלחיץ . מה זה יכול להיות? יש לי תור לרופא כירוג רק עוד שבועיים. האם עליי לדאוג?
מעיין שלום כדי לענות לשאלתך 1. "מה זה יכול להיות ?"- צריך לבדוק אותך. לענות על שאלה 2. האם עליי לדאוג? זאת תשובה פילוסופית. לדעתי הדאגה היא בזבוז זמן ורגשות,דאגה לא תשנה את העובדות.אבל תגרום לך הרגשה לא נעימה. כלומר המסקנה גשי לבדיקה כמתוכנן. בברכה ד"ר תמי קרני