ציסטה בשד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 40 ופני כחודשיים גיליתי מספר גולות בשדיים והתחיל לכאוב לי . ניגשתי לכירורג שד בכיר ובבדיקה אמר כי מדובר בציטטות ובכל זאת ביקש גם אולטרסאונד למעקב. אני אמורה לבצע אולטרסאונד בעוד שבועיים ( הפרופסור טען כי אין צורך ב אולטרסאונד בהול) . בינתיים לפני מספר ימים מעט לפני הווסת התחילה להופיע לי צריבה בשד שמאל ששם יש גולה מעט בולטת יותר . הצריבה התגברה וכעת בזמן מחזור מופיעה בתדירות גבוהה. שאלתי איך אפשר להבחין בבדיקה הין ציסטה לגוש אחר( הפרופסור נשמע בטוח מאד באיבחון) והאם יש משמעות לתופעות הנוספות ולזמן בו הן מופיעות? תודה
שרית שלום כירורג/ת מיומנת יכולים לאבחן ציסטה במישיש. האולטרה סאונד נועד לאשר האבחנה ואכן אינו דחוף. בברכה ד"ר תמי קרני