שימוש בגלולות
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני במעקב מידי חצי שנה לאחר שנמצאו 5 גושים שפיריים (פיברואדנומה) שאינם משנים את גודלם. הכירורג שאני מטופלת אצלו אסר עליי(!) שימוש בגלולות (בשל האסטרוגן) ועתה עולה השאלה- האם ניתן להשתמש בגלולות סרזט (ללא אסטרוגן)? המחזור שלי לא סדיר ואני גם סובלת מכאבים עזים. תודה מראש :-)
לקריאה נוספת והעמקה
שירה שלום נוכחות פיברואדנומות בשד לא מהווה סיבה להפסיק טיפול בגלולות למניעת הריון. הפיברואדנומות לא נוצרו עקב הגלולות. יכול להיות שעם תחילת נטילת גלולות הפיברואדנומות יגדלו במ"מ אחד או שניים וזאת לא בעיה בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)