שינוי בצורת השד לאחר לידה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. אני בת 30 ולפני 10 שנים עשיתי ניתוח להגדלת שדיים באמצעות שתלי סיליקון. לפני חודש ילדתי את ילדתי הבכורה בניתוח קיסרי. הנקתי בערך יומיים והפסקתי. בימים האחרונים מגרדת לי הפיטמה השמאלית והיא קצת מתקלפת. היום לראשונה שמתי לב לשינוי מסוים בצורה של השד השמאלי, כאילו מעט התנפח ונעשה קשה. לאחר שעיסיתי אותו מעט היה נראה שהוא חזר לצורתו. חשוב לציין כי שבוע לאחר הלידה היה לי מעט גודש בשני השדיים אך הוא עבר ממש מהר ולא חזר. ממה זה יכול לנבוע? האם יתכן שזהו עדיין גודש או שהשתל סיליקון זז? לאיזה רופא עלי לפנות ואילו בדיקות לבקש?
נטלי שלום אני ממליצה לפנות לבדיקה כירורגית. לפי הממצאים יוחלט אם יש צורך בבדיקות הדמיה ,אם יהיה בזה צורך סוג הבדיקה יקבע לפי הבעיה. בברכה ד"ר תמי קרני