הסתיידויות בני השדים??
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 50 .לפני שבוע עשיתי ממוגרפיה נמצא הסתייודויות עדינות בשד שמאל . היום עשיתי US יצא שד שמאל הסתיידויות עדינות בקוטר 1 ס"מ ובשד ימין הסתיידויות עדינה בקוטר 0.9 ס"מ הרופה המטפל אמר לי לעשות ביופסה . מה עלי לעשות ? איפה ללכת ? האם אני חולת סרטן השד?
לדיוק יותר לתשובת הרופה :שד שמאל בשעה 1 הסתיידויות עדינה בקוטר 1ס"מ מומלץ ביופסיה מההסת.... סטריוטקסיס. בשד ימין בשעה 7 הודגמה רקמה עם תהודה נמוכה והסתיי.. עדינות בתוכה בקוטר 1.8 ס"מ -בשעה 9 הודגמה תהודה נמוכה בקוטר 0.9ס"מ -מומלץ ביופסיה .