שאלה לגבי הכנסת בלון לאחר זיהום
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,עברתי ניתוח להסרת השדיים ושחזורם לאחר גילוי חיובי של BRCA1,BRCA2 לאחר השחזור נהיה לי זיהום בצד ימין,,ולאחר זיהומים חוזרים הוחלט לבצע לי הוצאה של השתל והכנסת Xpndr-Medium hegiht-contour profile ,cc450 והכנסת 300 CC סליין רציתי לשאול מהו משך הזמן המקסימלי שניתן להישאר עם הבלון הזה שהוכנס לי לשד ? תודה רבה והמשך יום טוב .
לקריאה נוספת והעמקה
גני שלום תלוי מה החומר ממנו עשוי השתל לפעמים זה יכול להשאר לתמיד לפעמים פחות רצוי לברר עם הפלסטיקאי שניתח אותך מה הסוג שהוכנס וכמה זמן אפשר להשאירו בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)