כאבים בשד שמאל
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 39. ב-3 החודשים האחרונים אני מרגישה כאבים , ושריפה בשד שמאל. כמו כן תחושת התמלאות ולחץ על הפטמה. לאחר בירור אצל כירורג נשלחתי לאולטראסאונד. הממצאים מרגיעים. נצפו ציסטות קטנות ובתשובה של הכירורג יש לעשות כל 3 חודשים מעקב.העניין הוא שקצת מטריד שהשד גדל וממשיך לגדול, הכאבים שכחו מעט לתקופה וחזרו בגדול. עלי לציין שאני נוטלת גלולות. אני אמא לשלושה כאשר כולם אחרי טיפולי IVF. אשמח לדעת האם עליי ללכת לחוות דעת נוספת, האם נכון לי להמתין ולא לחשוש.
רונית שלום כמובן שקשה לדעת בדיוק מה הבעיה וראוי לבדוק אותך. אם אינך רגועה וחוו"ד נוספת תגרום לך להרגיש בטוחה יותר אזי עשי זאת. בברכה ד"ר תמי קרני