כתם אדום על החזה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 34 . ילדתי לפני כשנתיים וחצי מעולם לא הנקתי. בעלת היסטוריה משפחתית, אחות אימי נפטרה מסרטן השד בגיל39. אני נבדקת באופן קבוע אחת לחצי שנה. לפני כשבועיים הופיע על השד השמאלי מעל הפיטמה משמאל כתם אדום ורוד שאינו מגרד אך נפוח מעט בגודל של כ 1.5 סמ. אני משרתת בקבע ותור לרופא יהיה לי רק בעוד כחודשיים. האם יש מקום לדאגה? האם מומלץ לפנות למיון? תודה על תשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
ליאת שלום כתם אדום בעור השד אינו סיבה לפנות למיון אפשר להראות לרופא/ת משפחה כדי להבין במה המדובר בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)